Επιστολές

Επιστολές

ΠΡΟΣ:                                         Τμήμα Κοινωνικής Επιθεώρησης Ν.Εύβοιας



  Ενόψει του ξεκινήματος της εποχικής εργασίας  για την συγκομιδή και επεξεργασία  σύκων, παρακαλούμε όπως προβείτε  σε ελέγχους  σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο.

  Επειδή υπάρχουν καταγγελίες, σε προηγούμενους ελέγχους   διαπιστώθηκε μαύρη και ανασφάλιστη εργασία, ιδιαίτερα στην περιοχή της Ιστιαίας, θα θέλαμε άμεση ανταπόκρισή σας, για την αντιμετώπιση  του φαινόμενου, όπως άλλοτε έχετε κάνει και σε παλαιότερους ελέγχους.

  Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας.


                                       Για το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας

  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                 Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Στέφανος ΜΠΑΣΙΝΑΣ                                                         Μαρία ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ

Επιστολές

ΠΡΟΣ:                  Τεχνική Επιθεώρηση Ν.Εύβοιας




  Παρακαλούμε όπως προβείτε σε προληπτικό έλεγχο στο κατάστημα ΞΕΝΙΑ ΒΑR – ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ, στη Κάνηθο Χαλκίδας, για θέματα υγιεινής και ασφάλειας του  συγκεκριμένου Καταστήματος.

  Επειδή στο κατάστημα υπάρχει συνωστισμός από κόσμο και ιδιαίτερα τις νυχτερινές ώρες,  είναι  κάτι παραπάνω από απαραίτητο να πληρεί όλες  τις προϋποθέσεις του νόμου περί υγιεινής και ασφάλειας, τόσο των εργαζομένων του χώρου όσο και των θαμώνων.  

  Οι προληπτικοί δειγματοληπτικοί έλεγχοι, όπως έχει  δείξει η εμπειρία, είναι αποτελεσματικοί και  πρέπει να συνεχίζονται στους ίδιους ρυθμούς για να   αποφεύγονται δυσάρεστα γεγονότα.

  Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.


Για το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας


 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                  Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Στέφανος ΜΠΑΣΙΝΑΣ                                                         Μαρία ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ

Επιστολές


Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, σας προωθούμε συνημμένα την απαντητική μας επιστολή.  

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 

Με εκτίμηση  

ΟΤΕ Α.Ε.

Δ/νση Εξυπηρ. Οικιακών Πελατών & Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Σταθερής & Κινητής

Υποδ/νση Στρατηγικής & Διαχείρισης Παραπόνων

Τμήμα Ανάπτυξης Στρατηγικής & Σχεδιασμού Διαδικασιών Παραπόνων


Επιστολές

Α Ν Ο Ι Χ Τ Η       Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η

 

 

ΠΡΟΣ:

            Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΤΕ

            κ. Μιχάλη ΤΣΑΜΑΖ

 

 Κύριε ,

       Ο ΟΤΕ από αρχής της λειτουργίας του έχει μπει στα μυαλά των Ελλήνων ως ο πιο έμπιστος οργανισμός και κατ΄εξοχήν Εθνικός Τηλεπικοινωνιακός Φορέας.  Η  κοινωνική προσφορά και η πολιτική απέναντι στους πολίτες ήταν θετική με κατανόηση για τα οποιαδήποτε προβλήματα του.

       Από τότε που έγινε εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΤΕ από την DΕUTSCHE TELEKOM, η συμπεριφορά απέναντι στους πολίτες αλλά και τους εργαζόμενους άλλαξε προς το χειρότερο. Αναρωτιόμαστε ; θέλετε να φτάσετε τους εργαζόμενους στον ΟΤΕ στα επίπεδα της FRANCE TELEKOM ( 50 αυτοκτονίες) ;

      Έπειτα από τις περικοπές στις θέσεις εργασίας, μισθούς, κλείσιμο  καταστημάτων κ.λ.π., προχωράτε και σε διακοπές τηλεφώνων απροειδοποίητα κατά εμάς και σε 15 ημέρες από τη προέλευση  της ημερομηνίας.

      Με το κλείσιμο των καταστημάτων να μας πείτε εάν ωφελήθηκε ο ΟΤΕ ; εάν έχασε πελάτες και ζημιώθηκε ; να μας πείτε ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για την απόφαση αυτή ; θεωρείτε ότι τα 7 ευρώ για επανασύνδεση είναι παραδεκτά για άμεσες επανασυνδέσεις σε πιστούς πελάτες ;

      Εκτός από τα παράπονα που γίνονται από εκατοντάδες πολίτες, το διαπιστώσαμε και εμείς οι ίδιοι με την διακοπή του FAX ΤΟΥ Εργατικού Κέντρου Εύβοιας για οφειλή μόλις 75,50 Ευρώ  και του τηλεφώνου για 65 ευρώ.

      Σημειώτεον, ότι ουδέποτε δεν έχουμε καθυστερήσει οφειλές παρόλα τα προβλήματα που έχουμε από την κατάργηση της Εργατικής Εστίας και τη μη καταβολή λειτουργικών εξόδων επί 8μήνου τουλάχιστον.

      Θα πρέπει να αναρωτηθούμε  μήπως η αιμορραγία που έχετε στους πελάτες σας (500.000 περίπου),δεν είναι μόνο από πολιτική της Εθνικής Επιτροπής  Τηλεπικοινωνιών που σας δεσμεύει αλλά είναι και από δικές σας συμπεριφορές όπως η ανωτέρω.

      Πιστεύουμε ότι για να διατηρηθεί στο μυαλό και τις ψυχές των Ελλήνων  ότι ο ΟΤΕ είναι ο μεγάλος Κοινωνικός πάροχος τηλεφωνίας και όχι μόνο πρέπει να προσαρμοστείτε στην Ελληνική πραγματικότητα και τα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει η κρίση, οι αντικοινωνικές και αντεργατικές πολιτικές. Ο ΟΤΕ οφείλει να βρει τρόπους να διευκολύνει τους πιστούς  πελάτες του στην εξόφληση των οφειλών τους και στην καλύτερη εξυπηρέτηση του για να συνεχίσει να είναι ο πιο ΜΕΓΑΛΟΣ , ο πιο ΕΜΠΙΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ .

 

        Για το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                       Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

Στέφανος ΜΠΑΣΙΝΑΣ                                            Μαρία ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

-       Γ.Σ.Ε.Ε.

-       Ομοσπονδία ΟΤΕ

-       Όλους τους πολίτες

 

Επιστολές

                                   ΠΡΟΣ: Κοινωνική Επιθεώρηση Εύβοιας

                                             Αστυνομική Διεύθυνση Ν.Εύβοιας

 

 

 

   Στα Σ/Μ ΓΑΛΗΝΟΣ και ειδικότερα στα καταστήματα της Κανήθου υπάρχουν καταγγελίες ότι οι εργοδότες πιέζουν τους εργαζόμενους με παράταση του ωραρίου τους κατά μία ώρα.

  Συγκεκριμένα τις καθημερινές θα εργάζονται μέχρι τις 22.00μ.μ. και τα Σάββατα μέχρι τις 21.00.

  Το  ίδιο έχει ζητηθεί  και για τα καταστήματα της Αρτάκης.

  Ακόμα στην Κάνηθο τους υποχρεώνει  να εργάζονται και τις Κυριακές κατά παράβαση της Κυριακής αργίας.

  Παρακαλούμε για δικές σας ενέργειες.

 

Για το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας

 

   Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                             Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Στέφανος ΜΠΑΣΙΝΑΣ                                                        Μαρία ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ

Κοινωνικες Δομες-Φτωχεια

Διαφήμιση
khantry design
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση